top of page
חיפוש

יום טוב מתחיל בבוקר טוב

אין ספק שהבוקר שלנו משפיע על כל היום שלנו. ולכן אני עושה הכל בכדי שיהיה לו (להם) בוקר טוב. נכון, אני לא יודעת איך הוא יקום בבוקר ויש ימים שהוא קם הפוך או ממש עייף או עצבני אבל אני יודעת- מניסיון- שאיך שאני אתנהג ואתמודד בבוקר ישפיע על התגובות שלו ועל המשך היום שלו.

אז אני מתחילה בלקום מוקדם, לפני כולם. שותה קפה בשקט שלי בלי אחרים מסביבי. מדליקה דוד למים חמים כדי שיתחילו את היום בכיף. ואז מעירה אותם.

כשאני קמה מוקדם מספיק אני יכולה להתחיל להעיר אותם לאט לאט, בשלבים, כי אף אחד לא אוהב לקום ברגע אחד. אני שמה מוזיקה או שרה, מדברת ברגוע ומעירה לאט בחיבוקים ונשיקות.

אנחנו בוחרים את הבגדים ערב לפני או בבוקר אני כבר מכינה להם מיד אחרי מקלחת. דברים קטנים כמו מים חמים, מגבת מוכנה, בגדים מסודרים ללבישה כולל גרביים ונעליים- עושים את כל ההבדל!

ואז ארוחת בוקר. שהיא באמת הארוחה החשובה ביותר של היום!

לא תמיד יש לנו זמן אני מודה אבל אני משתדלת שישתו תה או שוקו לבחירתם וגם שיאכלו משהו. בשבתות כשיש זמן וכוח להשקיע אני מפנקת, בעיקר בפנקייקס.



לאחרונה נתקלתי במתכון פנקייקס בננה סופר מהיר וטעים שיכול לככב כל בוקר בלי הרבה הכנות:

1 בננה מעוכה

1 ביצה

2 כפות סוכר חום

לטרוף היטב ולטגן.

יוצא מושלם! טעים ומהיר ובדיוק האנרגיות שהם צריכים לאורך היום.

אם הוא מתחיל לקטר ולקחת את הזמן עם הארגונים אני עוזרת- למרות שהוא יכול לבד אבל זה עדיף מאשר להתעצבן ולאחר. ואז דיבורים עד בית הספר, ופרידה בנשיקה וחיבוק- חובה!

אין מסכים בבוקר, אין ריבים (כמעט) וזה כמעט 100% תלוי בי ובתגובות שלי.

נכון, כל מה שאני עושה יכול להעשות בכל בית עם כל מיני סוגים של ילדים- ואם זה משפיע ככה על בית "רגיל" תחשבו איזה פלאים זה עושה בבית מיוחד!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכתב אישי ממני למפקחת במשרד החינוך

מפקחת יקרה, אני לא יודעת איך ומתי הגעת לתפקיד ואם בהתחלה היה לך אכפת מהילדים ומההורים שלהם אבל כנראה שאת כבר שחוקה ועייפה אחרת אין לי הסבר. את בטוח יודעת מי אני וגם תזכרי אותי ולא לטובה אבל לא באשמת

bottom of page