top of page
חיפוש

אל תתקנו לי את הילד.

מדי פעם פונים אליי אנשי מקצוע ונשות מקצוע ששמעו על שיטה רלוונטית או פיתחו שיטה שיכולה לרפא את הילד שלי. ממש ככה- לתקן אותו ולהעביר לו את מה שיש לו.

הקטע המצחיק הוא שהם תמיד נעלבים ממני שאני מסרבת.

איך? איך אני יכולה להיות כזו חצופה ואגואיסטית, הם יכולים לתקן את הילד שלי ואני מעדיפה להשאיר אותו ככה.

ברור שאני מעדיפה להשאיר אותו ככה! הוא מושלם!

נכון, לא התפללתי וביקשתי ילד מיוחד אבל אלוהים החליט לשלוח לי מתנה ושלח לי אותו. והוא מושלם. ממש כך. היתם מתקנים את הילד שלכם? לא. אז גמאני לא.



שלא תבינו לא נכון, אני עובדת איתו, מלמדת, לומדת, מפתחת. הוא עובר הדרכות וטיפולים ופעילויות ומתקדם מאוד יפה ומשתפר ביחס לעצמו. אבל זה לא יעבור לו. זה ישתפר, הוא יצליח לחיות את החיים ולהתפתח- כי הוא מתפתח כל הזמן, אבל אין מה שיתקן אותו וישנה אותו. וטוב שכך, אני אוהבת אותו איך שהוא.

אוטיזם, הפרעות נפשיות, תסמונות כאלה ואחרות- הן לא עוברות. אי אפשר לרפא אותן. וגם לא צריך!

ילד שכזה- הוא לא שבור או הרוס או מוגבל או נכה- הוא שונה ואחר ויש לו יכולות שלילדים אחרים אין.

הילד שלי מלא בכל כך הרבה דברים טובים שאם ישנו אותו- כל זה ישתנה. ואני לא רוצה. וגם הוא לא רוצה.

אל תחשבו מראש שכל אמא מיוחדת חולמת לתקן את הילד שלה ו"הלוואי שלא היה כזה". נכון, המחשבות האלה קיימות לפני שהוא נולד- הן עוברות כשאת מתאהבת ביצור המושלם שלך.

אז בבקשה מכם, אל תתקנו לי את הילד.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכתב אישי ממני למפקחת במשרד החינוך

מפקחת יקרה, אני לא יודעת איך ומתי הגעת לתפקיד ואם בהתחלה היה לך אכפת מהילדים ומההורים שלהם אבל כנראה שאת כבר שחוקה ועייפה אחרת אין לי הסבר. את בטוח יודעת מי אני וגם תזכרי אותי ולא לטובה אבל לא באשמת

bottom of page