top of page
חיפוש

ברוכים הבאים לחנות הקאפקייקס בהרכבה עצמית

עשיתי לכם חשק לקאפקייקס אה?

תתארו לכם חנות כזו, מלאה בקאפקייקס טעימים ומתוקים עם קרם וניל, קרם שוקולד, קרם אגוזים, קרם פיסטוק- כל קרם שרק תרצו! עליו תוכלו להרכיב סוכריות ושוקולדים ותוספות מכל הסוגים וכל הצבעים והטעמים. לא יצא לכם טעים? תזרקו ותכינו מחדש! התחרטתם? תורידו, או תוסיפו- בקיצור תשתוללו!

זו הרי מטרת החנות- להריכב את קאפקייקס החלומות!



ועכשיו חזרה למציאות...

החיים הם לא חלום (יותר נכון כן חלום אבל חלום אחר) ולא ממש משנה על איזה ילד חלמתם או באיזו ילדה חשקה נפשכם- תקבלו את מה שתקבלו. והם יהיו הדבר המושלם ביותר עלי אדמות.

ילדים, לצערינו ולשמחתינו, הם לא קאפקייקס בהרכבה אישית. אי אפשר להזמין אותם בצורה וסגודל מסוים, אי אפשר להתחרט אם "לא הצליח" ואי אפשר לזרוק ולהתחיל מחדש או לשנות -להוריד ולהוסיף.

הם יצור מושלם שאתם בראתם והם הכי מושלמים כמו שהם.

ובכל זאת, ירים יד הורה שלא חשב לפחות פעם בחייו על הילדים שלו "אם הוא רק היה יותר..." או "אם היא לא היתה כזו..." זה טבעי ואנושי וקורה לכולנו. אבל כמו שאומרים- זה מה יש ועם זה ננצח!

את הילד שלכם אולי לא הרכבתם בהרכבה אישית אבל הוא תערובת מוצלחת של שניכם, ערבוב של כל המרכיבים לטוב ולרע ומה שיצא זה מה שאתם יצרתם.

לא תוכלו לשנות אותו ובטח שלא "לתקן" אבל בהחלט תוכלו לאהוב, לתמוך, לקדם, לחנך, להיות שם עד אינסוף. כי הילד שלכם מושלם בדיוק כמו שהוא. הרבה יותר מכל קאפקייקס בהרכבה אישית!

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכתב אישי ממני למפקחת במשרד החינוך

מפקחת יקרה, אני לא יודעת איך ומתי הגעת לתפקיד ואם בהתחלה היה לך אכפת מהילדים ומההורים שלהם אבל כנראה שאת כבר שחוקה ועייפה אחרת אין לי הסבר. את בטוח יודעת מי אני וגם תזכרי אותי ולא לטובה אבל לא באשמת

bottom of page